2010. március 3., szerda

Még nekem is megéri!

 

Bár megígértem, hogy igyekszem nem ismételni magamat a minden_apro blogjában és itt, most mégis úgy érzem meg kell szegnem a szavamat.

Ugyanis jó hírről számolok be.

Ha olvastad az írásomat a minden_apro-n, akkor tudod, hogy február 6-án regisztráltam a refmotorra. Egészen február 26-ig eszembe sem jutott, hogy megnézzem, miről is szól az oldal.

Akkor körülnéztem egy kicsit, és úgy döntöttem, hogy 1 dolcsit megér, hogy kipróbáljam az ajánlott befektetési csomagot. Be is raktam a pénzt egy napi lejáratra.
Másnap nem fértem a bőrömben, és úgy döntöttem feldobok még 1 dollárt, és megpróbálom az öt napos befektetési ajánlatot. Úgy voltam vele, hogy 340 Ft-ot mindenféle hülyeségre kidob az ember nap, mint nap, vagy legalábbis átverik ennyivel az üzletekben.

Azt vettem észre, hogy a napi lejáratra hajszál pontosan 24 óránként  jóváírnak 0,05 dollárt, egy referáltért 0,07 dollárt - nem is egy alkalommal, hanem már eddig kétszer is. Ráadásul időről időre bónusz jóváírásokat küldenek a számládra. Nem sokat, de sokszor.

Ma letelt az ötnapos futamidő is. Kapaszkodj meg! A befektetett két dollárom 1,55 dollárt fialt.
Erre persze vérszemet kaptam, és mivel 1 dollár a minimum befektetés, gyorsan újra beforgattam a creditemből 1 dollárt öt napos lejáratra.

Szóval két dollár befektetésemből már három dollár aktív befektetésem van, és a creditemen további 0,55 dollár. Mivel tíz dolcsi a minimum kifizetéshez szükséges összeg, úgy döntöttem, hogy az addig jóváírt dolcsikat minden alkalommal újra beforgatom. 

Hihetetlenül gyorsnak találom a pénz összegyűlését, és nagyon remélem, hogy amikor fel akarom venni, nem lesz semmi probléma.

Tehát ha úgy gondolod, neked is megér a dolog 340 Ft-ot, akkor regisztrálj, és próbáld meg te is.  

Maximum a két dolcsidat veszítheted el, viszont ha bejön, akkor abszolúte mindenféle kattintgatás nélkül szép szolídan gyűlik a pénzed.

Én nem bántam meg, sőt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése