2010. március 3., szerda

Köszöntő jó és rossz hírekkel





Köszöntöm minden régi és új olvasómat ebben a blogban!

Ha a minden_apro blogot ismered, akkor hamarosan magadtól is felismerted volna a stílusomat. Igen, itt borbolya! Remélem örülsz nekem, mert ezen a helyen is arra törekszem, hogy ellássalak friss információkkal, és megosszam veled a tapasztalataimat, amelyet az internetes munkákkal kapcsolatban szereztem.

Először is egy jó hírrel kezdem: a mai napom jól kezdődött, ugyanis elértem a 3 dolcsis kifizetési minimumot a Kevinbux PTC oldalon, úgy hogy lekértem a "zsét".

Második hírem sem olyan rossz, de kissé bosszantó, ugyanis ismét sikerült ráfáznom az Adsense fiók nyitási kísérletemre. Már sokadszor próbálkozom, hogy "pénzesítsem" az oldalamat, eddig eredménytelenül. Egyelőre.

Ugyanis én azok közé tartozom, akik nem ismerik azt a szót, hogy "lehetetlen".

Ez a lényege a szándékomnak. Szeretném megmutatni mindenkinek, hogy csak és kizárólag kitartással érhető el bármilyen csekély kis eredmény.

Szóval visszatérve az Adsense-re.

Megmondták ugyan a nálam hozzáértőbbek, hogy a Google nem nagyon tolerálja a Gmail postafiókot az Adsense-hez, de nem hittem nekik.

Minden esetre szeretném, ha visszatérő olvasóim megtalálnának, ezért megpróbálok minden létező blogomról és honlapomról információval szolgálni. Nehogy elvesszetek a fennforgásban!

Azon leszek, hogy ne ismétlődjenek a bejegyzéseim, de előre bocsájtom, hogy amit fontosnak tartok, és nagyon szeretném ráirányítani a figyelmeteket, azt szándékomban áll mindkét helyen megjeleníteni.

Ezért előre is elnézést kérek, de el kell hinned, hogy mindenkinek - így természetesen neked is - jót akarok. Nem utolsó sorban persze magamnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése